PRZEPISY DLA WEGETARIAN I WEGAN___SLOWFOOD___SLOWLIFE___WARSZTATY KUCHNI WEGAŃSKIEJ___YOGA___INSPIRACJE

środa, 7 grudnia 2016

Kasza orkiszowa z tofu i warzywami.

Kasza orkiszowa to moje stosunkowo niedawne odkrycie.
Świetnie sprawdza się także na zimno, jako dodatek do sałatek.
Od kiedy przestałam jeść pieczywo eksperymentuję ze śniadaniami.
Okazało się, że to co na kanapkę, 
można wrzucić do kaszy i jest pysznie :)



Potrzebujemy:
- kasza orkiszowa
- tofu wędzone
- papryka czerwona i żółta
- cebulka zielona
- olej kokosowy
- papryka wędzona
- czubryca zielona
- sól 
- pieprz kolorowy

Kaszę gotujemy według przepisu. Kupiłam w woreczkach, ale w nich nie gotowałam. Wysypałam zawartość 2 woreczków na wrzątek. Po ugotowaniu przelewamy zimną wodą i zostawiamy do ostygnięcia. 
Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy (lub inny) i smażymy tofu pokrojone w kosteczkę (ok.1cm). Przyprawiamy solą i papryką wędzoną. 
Pół czerwonej i pół żółtej papryki kroimy w kostkę, cebulkę siekamy.
Łączymy wszystkie składniki sałatki. Przyprawiamy solą, czubrycą (lub innymi ziołami wg smaku) i kolorowym pieprzem.
Świetnie sprawdza się jako drugie śniadanie na wynos :)
Można jeść także na ciepło.




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz