PRZEPISY DLA WEGETARIAN I WEGAN___SLOWFOOD___SLOWLIFE___WARSZTATY KUCHNI WEGAŃSKIEJ___YOGA___INSPIRACJE

czwartek, 12 kwietnia 2012

Cukinia z pomidorami.



 Święta minęły oczywiście zbyt szybko.
Chyba każdy pozwolił sobie kulinarnie na "odrobinę więcej". 
Dzisiaj proponuję więc coś bardzo lekkiego i bardzo pysznego. 
Przygotowanie trwa niecałe 5 minut:)

CUKINIA Z POMIDORAMI




Potrzebujemy:
- 2 małe cukinie
- pomidorki koktajlowe
- kapary
- oliwa ( ja użyłam oleju spod suszonych pomidorów - uwielbiam)

Cukinie kroimy na talarki, wkładamy  do miski, dodajemy pomidory i kapary, polewamy olejem. Jeśli używam oleju spod suszonych pomidorów - nie przyprawiam. Jeśli użyjecie innego, można przyprawiać pieprzem i ziołami prowansalskimi.
Mieszamy dokładnie i wysypujemy na blachę do pieczenia. Pieczemy ok 10-15 minut w temperaturze 170 stopni.

2 komentarze:

  1. Zrobiłam,zamiast kaparów oliwki dałam,pyszne wyszło,i faktycznie leciutkie,ja do tej pory z mozzarella zapiekałam,tez dobre ale kalorii milion ;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwki...mniam...następnym razem dorzucę:)

    OdpowiedzUsuń